مجید دلبندم

نتیجه تصویری برای مجید دلبندم

این مجموعه داستان عروسکی است که به  طور ناگهانی وارد زندگی دو برادر (یوسف تیموری و بهزاد خرازی) و یک خواهر (زیبا بروفه) در یک آپارتمان اجاره ای که صاحب خانه ی آن حمید لولایی است می شود. این عروسک با دستهای بلند و بیان کلمات غلط و اشتباه ماجراهای شیرینی را در هر قسمت از این مجموعه رقم می زند.

سریال به یاد ماندنی مجید دلبندم  


سمندون


«سمندون» در سال ۱۳۷۳ تولید و در سال ۱۳۷۴ پخش شد. داستان این مجموعه در مورد بچه غول ۲۰۰۰ ساله‌ای به نام سمندون است که در زیرزمین خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کند. در منزل عمه (حمیده خیر آبادی) زیرزمین اسرارآمیزی وجود دارد که برادرزاده عمه (اصغر هاشمی) می‌خواهد از آن استفاده کند که بعد از اینکه پا به این زیر زمین می‌گذارد متوجه می‌شود یک بچه دیو ۲۰۰۰ ساله در آنجا زندگی می‌کند و در انتظار رسیدن مادرش است.

6 دی وی دی 

موش کوهستان


موش کوهستان یکی از کارتون های قدیمی زیبا با حیوانات مختلف می باشد که در کنار هم در جنگل سبز زندگی میکنند و هر کدام زندگی و سرنوشت خاصی دارند.موش کوهستان درباره جنگلی هست که موش ها و حیوانات دیگر در کنار هم زندگی کرده و در هر قسمت مشکلی برای یکی از آنها پیش می آید. در این کارتون قدیمی زیبا موش کوچک و خرمایی رنگ همراه با خانواده اش زندگی می کند . موش کوهستان همیشه از دست روباه و یا عقاب و موجودات درنده دیگر فرار کرده و .....
نام اصلی کارتون موش کوهستان داستانهای جنگل سبز می باشد.
کارتون موش کوهستان 
4 دی وی دی 

فروش کارتون های قدیمی 
دهه 60 و 70 
09196016397

سفارش به صورت تلفنی